Diaree de la ceai de slabit

Buna. De curand am inceput o cura de slabire cu ceai verde despre care am auzit ca este foarte bun pentru slabire.

Beau o cana pe zi (recomandarea fiind 1 – 2 cani) si din pacate am foarte multe crampe si dureri de burta si diaree. Este destul de neplacut mai ales ca sunt 8 ore pe zi la birou 🙂

Totusi, as putea trece peste asta insa intrebarea care ma apasa pe mine este daca diareea este un efect secundar al ceaiului de slabit sau este doar un proces normal al detoxifierii.

2 COMENTARII

  1. Cam asta este actiunea ceaiurilor de slabit si detoxifiere. Teoretic, aceste simptome apar in prima saptamana si dupa ar trebui sa dispara sau sa se diminueze astfel incat sa nu mai fie deranjante.

    Daca diareea persista mai mult de o saptamana ar trebui sa micsorezi doza sau sa renunti la produs. Ai grija sa consumi multe lichide in aceasta perioada sa nu de dezhidratezi.

  2. E de la detoxifiere.
    Cauta informatii pe siteurile de specialitate si ai sa vezi ca in procesul de detoxifiere cam intotdeauna apare diareea. Depinde si de cat de sensibila estia cum…

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here